Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Στολίζουμε το δέντρο της φιλοξενίας, της χαράς και της αγάπης στο νοσοκομείο Ρόδου.

Με την πρωτοβουλία της «Ομοσπονδίας των Δωδεκανησιακών Παροικιακών Συλλόγων Ρόδου» και την στήριξη του ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΙΠΠΟΚΑΜΠΟΣ», του «ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΙΜΟΔΟΤΩΝ» και των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ την Κυριακή 11/12/2021 και ώρα 11:00 π.μ. θα γίνει ο στολισμός του δέντρου στον Ξενώνα του Νοσοκομείου της Ρόδου.
Την πρωτοβουλία στηρίζει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Κάλλιστος Διακογεωργίου.
Προσκαλούνται όλοι οι παροικιακοί και πολιτιστικοί σύλλογοι της Ρόδου να συμμετάσχουν.
Όλοι οι σύλλογοι μπορούν να φέρουν τραταρίσματα, στολίδια για το δέντρο, βιβλία και δώρα για τους νοσηλευόμενους.
Ο στολισμός του δέντρου του ξενώνα έχει συμβολική έννοια. Θέλουμε να γνωρίσουν οι συμπολίτες μας και οι Δωδεκανήσιοι Νησιώτες ότι η σκέψη μας είναι κοντά τους.
Στηρίζουμε και τους συμπολίτες μας, στηρίζουμε όσους αυτές τις γιορτές θα βρίσκονται νοσηλευόμενοι στο Νοσοκομείο της Ρόδου.

 

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ