Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Παραδόθηκε σε χρήση η νέα μεταλλική πεζογέφυρα στο Φαληράκι – Ανακοίνωση Χρήστου Ευστρατίου με βίντεο

Με ανάρτηση βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου, Χρήστος Ευστρατίου, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση και παράδοση σε χρήση της νέας μεταλλικής πεζογέφυρας στο Φαληράκι.

Η πεζογέφυρα εξασφαλίζει ασφαλή διέλευση για πεζούς και ΑμεΑ, καθώς διαθέτει ράμπες πρόσβασης, σύγχρονο φωτισμό και ειδικές μπάρες για την αποτροπή διέλευσης δικύκλων.

Παράλληλα, συνεχίζει να λειτουργεί και η εργοταξιακή οδός που είχε διαμορφωθεί για τη διευκόλυνση τόσο της κυκλοφορίας των οχημάτων όσο και της κίνησης των πεζών κατά τη διάρκεια των έργων

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ