«Το τραμπολίνο του Έλλη δεν είναι μια κατασκευή – είναι κομμάτι της Ρόδου»
Μήνυμα με σαφείς συμβολισμούς για το μέλλον του ιστορικού τραμπολίνου του Έλλη έστειλε ο δήμαρχος Ρόδου, Αλέξανδρος Κολιάδης, μέσα από ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξεκαθαρίζοντας ότι ο Δήμος αναλαμβάνει την πρωτοβουλία για την αποκατάσταση και την επαναλειτουργία του εμβληματικού τοπόσημου της πόλης.
Όπως επισημαίνει, αφήνοντας πίσω τις ασάφειες και τις συζητήσεις γύρω από τις αρμοδιότητες, η δημοτική αρχή προχωρά άμεσα στην εκπόνηση της απαραίτητης μελέτης και στην πλήρη αποκατάσταση του τραμπολίνου, ώστε αυτό να επιστρέψει με ασφάλεια στους Ροδίτες και στους επισκέπτες του νησιού.
Αναλυτικά η δήλωση του δημάρχου Ρόδου:
Το τραμπολίνο δεν είναι μπετόν. Είναι μνήμη.
Για γενιές Ροδιτών, το τραμπολίνο στο «Έλλη» δεν υπήρξε ποτέ απλώς μια κατασκευή μέσα στη θάλασσα. Είναι κομμάτι της ταυτότητας μας. Είναι το πρώτο μας άλμα, τα παιδικά μας καλοκαίρια, η εικόνα που κουβαλάμε όλοι μέσα μας όταν λέμε «Ρόδος». Ένα τοπόσημο που ξεχωρίζει το νησί μας από κάθε άλλον προορισμό. Σημείο αναφοράς για την ίδια την ταυτότητα του ροδιακού τουριστικού μας προϊόντος.
Κι όμως, για σχεδόν δύο δεκαετίες, αυτό το σύμβολο αφέθηκε όμηρος της αβεβαιότητας. Το ερώτημα, «σε ποιον ανήκει;», έμεινε αναπάντητο επί χρόνια, την ώρα που η ευθύνη μετακυλιόταν από χέρι σε χέρι. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε σήμερα: ένα μνημείο σφραγισμένο, ένα κομμάτι της ψυχής μας απρόσιτο.
Εμείς επιλέγουμε διαφορετικά.
Ξεπερνώντας τις ασάφειες. Ξεπερνώντας τις παρελθοντικές αντιλήψεις που έβλεπαν το τραμπολίνο ως βάρος κι όχι ως παρακαταθήκη. Ξεπερνώντας κάθε γραφειοκρατικό εμπόδιο, αναλαμβάνουμε άμεσα την εκπόνηση μελέτης και την πλήρη αποκατάσταση του τραμπολίνου.
Γιατί διακυβέρνηση δεν σημαίνει να κρύβεσαι πίσω από το «δεν είναι δική μου αρμοδιότητα». Διακυβέρνηση σημαίνει να σηκώνεις την ευθύνη για ό,τι ανήκει στην ιστορία, στην ταυτότητα και στις επόμενες γενιές αυτού του τόπου.
Το τραμπολίνο θα ξαναγίνει αυτό που πάντα ήταν: δικό μας.