Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στον Στρατό

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού, στο πλαίσιο της 2026 Β’ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ), στο Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου, στη Λαμία.

Η ορκωμοσία έγινε παρουσία του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, και του αρχηγού ΓΕΣ αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη.

Οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες θητείας του Στρατού Ξηράς είχαν παρουσιαστεί στις 4 Ιουνίου στο ΚΕΥΠ Λαμίας.

Οι εθελόντριες θα υπηρετήσουν 12μηνη θητεία, με επαγγελματικά και υπηρεσιακά οφέλη. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η αναγνώριση του χρόνου θητείας ως προϋπηρεσίας, η μοριοδότηση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, αλλά και η δυνατότητα πρόσληψης κατά προτεραιότητα σε θέσεις πολιτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, όπως νοσηλευτικό, διοικητικό και βρεφονηπιακό προσωπικό.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ