226
Ευχαριστούμε τον Αντιδήμαρχο Γιάννη Καμπούρη που με την δική του παρέμβαση ξανά μπήκε σε λειτουργία η γεώτρηση που ήταν σε Αδράνεια τουλάχιστον για πέντε χρόνια.

Ευχαριστούμε τον Αντιδήμαρχο Γιάννη Καμπούρη που με την δική του παρέμβαση ξανά μπήκε σε λειτουργία η γεώτρηση που ήταν σε Αδράνεια τουλάχιστον για πέντε χρόνια.
