Αγαπημένε μου φίλε Νεκτάριε,
Ότι και να πω είναι λίγο, ότι και να γράψω είναι μικρό για μια προσωπικότητα σαν εσένα..
Η πρώτη μας γνωριμία ξεκίνησε το 1998 και
πολύ γρήγορα εξελίχθηκε σε μια εγκάρδια φιλία, επαγγελματική συνεργασία αλλά και πολιτικοί συνομιλητές από διαφορετικά μετερίζια.
Μια σχέση ζωής που βασιζόταν στην αγάπη, στην εκτίμηση, στο θαυμασμό και στην εμπιστοσύνη…
Δυστυχώς λες και η μοίρα ζήλεψε τις επιτυχίες σου , στην προσωπική σου ζωή, στην επαγγελματική και πολιτική σου διαδρομή.. έφτασες ψηλά.. μόνος σου πάλεψες για αυτά.. πάντα ιδεολόγος, βαθύτατα αριστερός, έντιμος και αποτελεσματικός, πάλευες για την κοινωνία, για τους ανθρώπους του μόχθου, για την αδικία… για τα νησιά μας..
Καλό σου ταξίδι αγαπημένε μου Νεκτάριε.. πάντα θα σε σκέπτομαι με αγάπη, σεβασμό και υπερηφάνεια!
Υποκλίνομαι στο μεγαλείο της ψυχής σου.. αθάνατος Νεκτάριος Σαντορινιός
Υποκλίνομαι στο μεγαλείο της ψυχής σου.. αθάνατος.
340