Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Μέχρι 5 Οκτωβρίου θα ολοκληρωθούν οι εργασίες τοποθέτησης του μνημείου της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού στην Κω

Ξεκίνησαν οι εργασίες θεμελίωσης του μνημείου Γενοκτονίας, στο Πάρκο Ποντιακού Ελληνισμού στην είσοδο της πόλης . Μέχρι 5 Οκτωβρίου θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες τοποθέτησης του επισημαίνει ο πρόεδρος του συλλόγου Ποντίων Κω «Ο Ξενιτέας» Μπάμπης Ναβροζίδης, ο οποίος ευχαρίστησε για άλλη μια φορά τον δήμο της Κω και το δημοτικό συμβούλιο για την ομόφωνη απόφαση, να δοθεί στο πάρκο η ονομασία «Πάρκο ποντιακού ελληνισμού», το συμβούλιο Αρχιτεκτονικής, το ΤΕΕ Δωδεκανήσου και το ΤΕΕ της Κω για τις συντονισμένες ενέργειες υλοποίησης του έργου.
Το εν λόγω μνημείο, θα αποτελέσει σημείο αναφοράς και ιστορικής μνήμης και θα δεσπόζει στην είσοδο της πόλης στην αρχή της Βασ.Παύλου όπου και θα είναι η είσοδος του πάρκου, όπου θα τοποθετηθεί σε ειδικό αναλόγιο, το ιστορικό της Γενοκτονίας των Ποντίων σε τέσσερις γλώσσες, για να ενημερώνονται οι επισκέπτες του νησιού μας.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ