Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Εργατικό Κέντρο Βόρειας Δωδεκανήσου: Φωτιά τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια καταγγέλλει το Εργατικό Κέντρο Βόρειας Δωδεκανήσου ζητώντας  φτηνές, σύγχρονες και ασφαλείς ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.

 

“Δεν γίνεται να δεχτούμε, ότι για να ταξιδεύσει σήμερα μια τετραμελής οικογένεια από Κω για τον Πειραιά, θέλει μόνο για εισιτήρια, χωρίς αυτοκίνητο και χωρίς θέση, δηλαδή μόνο για κατάστρωμα 310 Ευρώ! Από την Κάλυμνο θέλει 300 Ευρώ! Από τη Λέρο 236 Ευρώ!”.

“Είναι πρόκληση” υπογράμμισε “να επικαλούνται οι εφοπλιστές ακτοπλόοι ως αιτία για τις νέες αυξήσεις την ακρίβεια στα καύσιμα, όταν οι ίδιοι, σε αντίθεση με όλους εμάς τους εργαζόμενους, τους επαγγελματίες και μικρούς επιχειρηματίες, έχουν αφορολόγητο πετρέλαιο και φορολογική ασυλία”.

Η διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου καλεί τους εργαζόμενους να διεκδικήσουν μείωση τώρα όλων των ακτοπλοϊκών εισιτήριων και των ναύλων (οχημάτων -εμπορευμάτων) κατά 50%, χωρίς να δοθούν νέες επιδοτήσεις και προνόμια στους εφοπλιστές.

Παράλληλα, ζητά δωρεάν μετακινήσεις για άνεργους, φοιτητές και στρατευμένους, για ΑΜΕΑ, χρονίως πάσχοντες, καθώς και μειωμένα εισιτήρια για συνταξιούχους, αναπληρωτές, πολύτεκνους.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ