Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Ανέλαβε καθήκοντα ο νέος διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, Νικόλαος Καραμαρίτης

Ορκίστηκε και ανέλαβε επίσημα τα καθήκοντά του χθες, Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025, ο νέος διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου, κ. Νικόλαος Καραμαρίτης.

Η τελετή ορκωμοσίας πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πειραιώς και Αιγαίου, κ. Χρήστο Ροϊλό.

Με την ανάληψη των καθηκόντων του, ο κ. Καραμαρίτης ξεκινά τη θητεία του στη διοίκηση του Νοσοκομείου, θέτοντας ως βασικές προτεραιότητες την εύρυθμη λειτουργία της μονάδας, τη στήριξη του ιατρικού, νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού, καθώς και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς όφελος των ασθενών.

Στόχος, όπως επισημαίνεται, είναι η ενίσχυση της δημόσιας περίθαλψης στη Ρόδο και συνολικά στα Δωδεκάνησα, με έμφαση στη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών υγείας.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ