Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Η Apple αποσύρει τέταρτη διαφήμιση μέσα σε ένα έτος χωρίς προφανή λόγο

Η Apple αφαίρεσε μια νέα διαφήμιση μόλις μία ημέρα μετά την ανάρτησή της, καθιστώντας την την τέταρτη που αποσύρεται σε λίγο περισσότερο από ένα έτος.
Η Apple αφαίρεσε μια νέα διαφήμιση μόλις μία ημέρα μετά την ανάρτησή της, καθιστώντας την την τέταρτη που αποσύρεται σε λίγο περισσότερο από ένα έτος, όπως εντόπισε το MacRumors. Η διαφήμιση διάρκειας σχεδόν οκτώ λεπτών με τίτλο “The Parent Presentation” παρουσίαζε τον κωμικό Martin Herlihy να δίνει συμβουλές σε μαθητές για το πώς να πείσουν τους γονείς τους να τους αγοράσουν ένα Mac.

Η Apple ανάρτησε τη διαφήμιση την Παρασκευή, αλλά εξαφανίστηκε από το YouTube και την ιστοσελίδα της εταιρείας για φοιτητές το Σάββατο. Ο κατασκευαστής του iPhone κυκλοφόρησε επίσης ένα συνοδευτικό πρότυπο παρουσίασης 81 διαφανειών που υποτίθεται ότι δίνει στους γονείς “45 αδιαμφισβήτητους λόγους για τους οποίους ένα Mac είναι απαραίτητο για το κολέγιο”, το οποίο εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο για λήψη στον ιστότοπό της.

Τον περασμένο Μάιο, η Apple απολογήθηκε για τη διαφήμισή της “Crush!”, η οποία έδειχνε μια υδραυλική πρέσα να ισοπεδώνει ένα πιάνο, ένα πικάπ, χρώματα και άλλα δημιουργικά εργαλεία, μόνο για να σηκωθεί και να δείξει το νέο iPad Pro στο τέλος. Προοριζόταν να επιδείξει πόσες δημιουργικές εργασίες μπορούν να ολοκληρωθούν με τη συσκευή, αλλά προκάλεσε αντ’ αυτού εκτεταμένη αντίδραση. Η Apple απέσυρε τη διαφήμιση από την τηλεόραση πριν την αφαιρέσει από το YouTube.

Μήνες αργότερα, η Apple απέσυρε μια διαφήμιση 10 λεπτών, με τίτλο “Out of Office OOO”, η οποία έδειχνε μια ομάδα συναδέλφων να χρησιμοποιούν προϊόντα της Apple σε ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Ταϊλάνδη, μετά από κριτική από Ταϊλανδούς πολίτες και νομοθέτες για την απεικόνιση της χώρας με στερεοτυπικό και ξεπερασμένο τρόπο.

Στη συνέχεια, τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, η Apple κατέβασε μια διαφήμιση για το iPhone 16 με την πρωταγωνίστρια του Last of Us, Bella Ramsey. Η Apple χρησιμοποίησε τη διαφήμιση για να παρουσιάσει μια αναβαθμισμένη με AI Siri με λειτουργίες που δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, όπως η ανάκληση του ονόματος κάποιου που συνάντησαν μήνες πριν.

Σε αντίθεση με τις άλλες διαφημίσεις που αποσύρθηκαν από την Apple τον τελευταίο χρόνο, δεν υπάρχει σαφής λόγος για την απόσυρση του “The Parent Presentation” – εκτός από το ότι ορισμένοι χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το χαρακτήρισαν ως “αμήχανο” ή έθεσαν ερωτήματα σχετικά με το ποιο ήταν το στοχευόμενο κοινό της διαφήμισης.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ