Προσεκτικό ξεκίνημα στο ΟΑΚΑ

Το Ράλι Ακρόπολις ξεκίνησε με την υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ, όπου οι Μάνος και Κώστας Στεφανής τερμάτισαν χωρίς απρόοπτα με το Hyundai i20 N Rally2.

Η στιγμή που όλοι περιμέναμε με ανυπομονησία έφτασε, καθώς το βράδυ της Πέμπτης 8 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις με φαντασμαγορικό τρόπο από το ΟΑΚΑ, όπου διεξήχθη και η εναρκτήρια υπερειδική διαδρομή, μήκους 1,95 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Μπροστά σε δεκάδες χιλιάδες θεατών, καθώς το στάδιο ήταν κατάμεστο, οι Μάνος και Κώστας Στεφανής έφεραν σε πρώτο πλάνο την έννοια της προσοχής, φροντίζοντας ώστε να αποφύγουν το παραμικρό λάθος, που μπορούσε να συμβεί πολύ εύκολα.

Το πλήρωμα του Hyundai i20 N Rally2 που προετοιμάζει και υποστηρίζει τεχνικά η ιταλική GB Motors, δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της μικρής, αλλά απαιτητικής, ασφάλτινης υπερειδικής.

Χορηγοί της συμμετοχής των Μάνου και Κώστα Στεφανή στο Ράλι Ακρόπολις, είναι η Hyundai Hellas και η Coral A.E. – Shell Licensee.

Μετά από τη νυχτερινή ανασυγκρότηση στο Λουτράκι, ο 10ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ επανεκκινεί την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου. Η συγκεκριμένη ημέρα είναι ιδιαίτερα δύσκολη, αφού πέραν του γεγονότος ότι περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές (Λουτράκι 1, Χαρβάτι, Λουτράκι 2, Δάφνη, Λιβαδειά, Βωξίτες), συνολικού μήκους 108,31 αγωνιστικών χιλιομέτρων, δεν υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις.

Μοναδική ευκαιρία των πληρωμάτων για μια «βοήθεια», θα αποτελέσει η Ζώνη Τοποθέτησης Ελαστικών (Tyre Fitting Zone) στην Αλίαρτο, που ξεκινά στις 14:17. Εκεί, ένας μηχανικός θα μπορεί να συνεισφέρει, χρησιμοποιώντας όμως μόνο όσα εξαρτήματα και ανταλλακτικά υπάρχουν ήδη στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Ράλι Ακρόπολις – Ωράριο Ειδικών Διαδρομών (Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου)
Ε.Δ.2 Λουτράκι 1 (17,95 χλμ.) – 07:53
Ε.Δ.3 Χαρβάτι (14,42 χλμ.) – 08:46
Ε.Δ.4 Λουτράκι 2 (17,95 χλμ.) – 11:29
Ε.Δ.5 Δάφνη (13,99 χλμ.) – 13:12
Ε.Δ.6 Λιβαδειά (21,03 χλμ.) – 15:15
Ε.Δ.7 Βωξίτες (22,97 χλμ.) – 17:53

Δηλώσεις πληρώματος

Μάνος Στεφανής: «Η υπερειδική στο ΟΑΚΑ ήταν φανταστική. Άκουγα τον κόσμο μέσα στο αυτοκίνητο και αυτή ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή. Ο «πραγματικός» αγώνας ξεκινάει αύριο, οπότε πρέπει να παραμείνουμε πολύ συγκεντρωμένοι. Κύριος στόχος μας θα είναι να προστατεύσουμε το αυτοκίνητο και να παραμείνουμε μακριά από προβλήματα, εγχείρημα που μόνο εύκολο δε θα είναι, λόγω της έλλειψης ενδιάμεσου σέρβις».

Κώστας Στεφανής: «Ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά. Ένα υπερθέαμα το οποίο επιβεβαιώνει την αγάπη των Ελλήνων για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τι σημαίνει Ράλι Ακρόπολις. Μια μαγική βραδιά, που όπως αποδείχθηκε για δύο πληρώματα, εμπεριείχε πολλούς κινδύνους για όποιον αποφάσιζε να πάρει ρίσκα για να κυνηγήσει το χρονόμετρο. Σαν μέγεθος ειδικής διαδρομής, ήταν πάρα πολύ μικρή μπροστά στο σύνολο των διαδρομών του Ακρόπολις. Η αυριανή είναι μια πολύ δύσκολη ημέρα, καθώς δε θα έχουμε υποστήριξη από τους τεχνικούς μας. Οι ειδικές διαδρομές θα είναι ιδιαίτερα δύσκολες, καθώς θα συναντήσουμε αυλάκια και πέτρες, που απαιτούν σοφό ρυθμό. Αύριο δεν απαιτείται απόλυτη ταχύτητα αλλά σωστός ρυθμός, εφόσον ο στόχος είναι η ικανοποίηση θεατών και χορηγών».

Περισσότερες πληροφορίες για τους Μάνο και Κώστα Στεφανή, το Hyundai i20 N Rally2 καθώς και φωτογραφικό υλικό υψηλής ανάλυσης, μπορείτε να βρείτε μέσω του εξειδικευμένου microsite της ομάδας

Photo Credits: Rallypixels

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ