Πολλές αλλαγές για το ανανεωμένο Renault Clio

Nέα μάσκα και δυνατότητες επιλογής μεταξύ 5 κινητήρων για το αναβαθμισμένο Renault Clio.

Το Clio αποτελεί ένα από τα best seller της Renault με πάνω από 16 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1990 έως σήμερα. Το μοντέλο πέμπτης γενιάς κυκλοφορεί από το 2019, οπότε χρειαζόταν ένα λίφτινγκ καθώς βρίσκεται στο μέσον του κύκλου ζωής του και δίνει τις μάχες του στην πολύ απαιτητική κατηγορία των supermini.

Οι Γάλλοι ανασχεδίασαν τη μάσκα του δημοφιλούς αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας δυναμικά στοιχεία με επίκεντρο το νέο λογότυπο «Nouvel’ R» από χρώμιο. Το ανανεωμένο Clio εντυπωσιάζει με τα νέα φωτιστικά σώματα LED και τα φώτα ημέρας, που φέρουν την καινούρια εταιρική σχεδιαστική υπογραφή της Renault και παραπέμπουν στο οικογενειακό SUV-Coupe, Austral. Το αμάξωμα διαθέτει πλέον πιο καθαρές γραμμές με σπορ χαρακτηριστικά, ενώ στο πίσω μέρος έχουν ανασχεδιαστεί τα φώτα, ο προφυλακτήρας και ο διαχύτης, που διαφοροποιείται οπτικά ανάλογα με την έκδοση κινητήρα. Οι εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν έχουν αλλάξει, με το μήκος να αγγίζει τα 4.053 χιλιοστά, το πλάτος τα 1.988 χιλιοστά και το ύψος τα 1.439 χιλιοστά, ενώ το μακρύ μεταξόνιο των 2.583 χιλιοστών εγγυάται ικανοποιητική ευρυχωρία και στιβαρή αίσθηση στον δρόμο

Αλλαγές έχουν γίνει και στο πίσω μέρος.

Ολική αναβάθμιση έχουμε και στο εσωτερικό, όπου προβλέπονται σε όλες τις εκδοχές του Clio ψηφιακά κόκπιτ με πίνακες οργάνων μεταξύ 7 και 10 ιντσών. Προβλέπεται επίσης οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, που είναι 7 ιντσών στη βασική έκδοση και 9,3 ιντσών στις πλουσιότερες, ενώ οι Γάλλοι έχουν βελτιώσει τις δυνατότητες συνδεσιμότητας με ασύρματη σύνδεση του smartphone και προβολή των μενού του στο κεντρικό display. Το ανανεωμένο Renault Clio εφοδιάζεται επίσης με είκοσι συστήματα υποστήριξης του οδηγού, συνεχίζοντας έτσι την καλή παράδοση της γαλλικής μάρκας σε αυτόν τον τομέα.

Η κεντρική οθόνη είναι 9,3 ιντσών.

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν την πολυτέλεια επιλογής μεταξύ πέντε μοντέρνων κινητήριων συνόλων. Κορυφαία πρόταση αποτελεί η υβριδική έκδοση E-Tech full hybrid με συνολική ισχύ 145 ίππων, που απαρτίζεται από 94 ίππους του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων και 49 του ηλεκτροκινητήρα, ενώ συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,2 kWh.

Το μήκος του Clio παρέμεινε στα 4.053 χιλιοστά.

Η υβριδική έκδοση προσφέρει 40% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου στην πόλη σε σχέση με έναν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης, μπορεί να καλύψει έως 80% των διαδρομών σε αστικό περιβάλλον αμιγώς ηλεκτρικά και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ αρκείται σε μόλις 4,1 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ.

Η έκδοση Alpine έχει μπάκετ καθίσματα.

Υπάρχει επίσης η έκδοση διπλού καυσίμου (υγραερίου/βενζίνης) με 100 ίππους απόδοση και συνολική αυτονομία γύρω στα 1.100 χλμ., ενώ ίδιας ισχύος είναι και η πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,5 λίτρων. Οικονομία και σπιρτάδα εγγυούνται ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του ενός λίτρου με 65 άλογα και ο αντίστοιχος υπερτροφοδοτούμενος χιλιάρης με 90 ίππους. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει προς το παρόν κάποιες –έστω ενδεικτικές- τιμές αγοράς, τις οποίες σχεδιάζει να ανακοινώσει αργότερα. Nα σημειώσουμε, ότι το φρεσκαρισμένο Clio θα κυκλοφορήσει –όπως και το Austral- και σε έκδοση Alpine Edition με γκρι πινελιές σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, 17άρες ζάντες αλουμινίου και τα λογότυπα της Alpine στα μπροστινά φτερά.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ