Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Εθνική Ελλάδας: Πρώτη συγκέντρωση με χαμόγελα για το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα

Οι παίκτες της Εθνικής Ελλάδας συγκεντρώθηκαν τη Δευτέρα (17/3) το πρωί στο ξενοδοχείο εκεί όπου τους περίμενε το τεχνικό επιτελείο, ενώ για το απόγευμα είναι προγραμματισμένη η πρώτη προπόνηση ενόψει Σκωτίας (20/3, 21:45).

Το πρωί της Δευτέρας (17/3) σε ξενοδοχείο της Λεωφόρου Συγγρού συγκεντρώθηκαν τα μέλη της αποστολής της Εθνικής Ελλάδας ενόψει του κρίσιμου αγώνα της Πέμπτης (20/3, 21:45) με τη Σκωτία για τα playoffs του Nations League.

Το τεχνικό επιτελείο της “γαλανόλευκης” ήταν εκεί από νωρίς υποδέχτηκε έναν-έναν τους Έλληνες διεθνείς που άρχισαν να φτάνουν με χαμόγελα ενόψει των αναμετρήσεων που έρχονται και με στόχο την άνοδο στη League A της διοργάνωσης.

Στο ξενοδοχείο βρέθηκαν οι: Τζολάκης, Μουζακίτης, Σιώπης, Ιωαννίδης, Κουρμπέλης, Κουλιεράκης, Ρέτσος, Ρότα, Γιαννούλης, Πέλκας, Μαυροπάνος, Βαγιαννίδης, Φούντας, Χατζηγιοβάννης, Αλεξανδρόπουλος και Κωνσταντελιας. Κάποιοι από τους διεθνείς που είχαν υποχρεώσεις το Σαββατοκύριακο αναμένεται να καταφθάσουν μέσα στην ημέρα.

 

 

 

 

 

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ