Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Μήνυμα του Δημάρχου Ρόδου, Αλέξανδρου Κολιάδη, για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων

19 Μαΐου – Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων

Καμία ψυχή δεν ξεχνιέται.
353.000 Έλληνες του Πόντου ξεριζώθηκαν βίαια από τις πατρογονικές τους εστίες. Δολοφονήθηκαν, εκδιώχθηκαν, υπέφεραν. Μα δεν λύγισαν.

Ο ποντιακός Ελληνισμός κράτησε ζωντανά τη γλώσσα, τη μουσική, την ταυτότητα και τις παραδόσεις του. Μετέτρεψε τον πόνο σε δύναμη και τη δύναμη σε πολιτισμό που περνάει από γενιά σε γενιά.

Η μνήμη είναι ευθύνη όλων μας.
Η Ιστορία γράφτηκε με αίμα —
Η Μνήμη οφείλει να γράφεται με σεβασμό.

Ο Δήμος Ρόδου και ο Δήμαρχος Αλέξανδρος Κολιάδης στέκονται στο πλευρό κάθε Ποντίου, τιμώντας τους ήρωες και τις αθώες ψυχές του Πόντου.
Δε λησμονούμε. Δε σιωπούμε. Τιμούμε.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ