Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Εργασίες εκσυγχρονισμού σηματοδοτών στον κόμβο Κ15 – Εκτός λειτουργίας τα φανάρια στη Βόρεια είσοδο Αφάντου από 14 έως 17 Ιανουαρίου

Ενημερώνουμε το κοινό, ότι στο πλαίσιο υλοποίησης της σύμβασης «Εκσυγχρονισμός Σηματοδοτών Εθνικού και Επαρχιακού Οδικού δικτύου Νήσου Ρόδου», θα εκτελεστούν εργασίες στον κόμβο φωτεινής σηματοδότησης Κ15-«Βόρεια είσοδος Αφάντου» της Εθνικής οδού Ρόδου Λίνδου (διασταύρωση με δημοτική οδό Πανορμίτη Ράμμου) και οι σηματοδότες θα είναι εκτός λειτουργίας από Τετάρτη 14/01/2026. Εκτιμώμενη ημέρα αποκατάστασης Σάββατο 17/01/2026.

Παρακαλούνται οι διερχόμενοι οδηγοί, κατά τις προαναφερόμενες ημερομηνίες και ώρες, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να επιδεικνύουν την πρέπουσα προσοχή στα εφαρμοζόμενα μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας και εργοταξιακής σήμανσης καθώς και στις υποδείξεις της Τροχαίας και του προσωπικού ασφαλείας της αναδόχου εταιρείας.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας καθώς και για την υπομονή σας.

Ρόδος, 14/01/2026

Τμήμα Υδραυλικών & Συγκοινωνιακών Έργων Δωδ/σου της Π.Ν.ΑΙ.

Με Ε.Π.
Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ

Κουντούρης Ιωάννης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Π.Ε.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ