Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Δύο κοριτσάκια έκαναν ποδαρικό στη Ρόδο για το 2025!

Θηλυκό ήταν το πρώτο «χάδι» του νέου έτους για τη Ρόδο, καθώς δύο υγιέστατα κοριτσάκια γεννήθηκαν σήμερα το πρωί στην κλινική Euromedica.

Το πρώτο μωράκι ήρθε στον κόσμο λίγο πριν τις 10:00 με τη βοήθεια της γυναικολόγου-μαιευτήρα κ. Αγγελίδου, ενώ το δεύτερο γεννήθηκε στις 11:57 με τη φροντίδα του μαιευτήρα-γυναικολόγου κ. Σάββα Παπαγεωργίου.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Παπαγεωργίου επισήμανε πως όλα κύλησαν ομαλά και τα δύο κοριτσάκια χαίρουν άκρας υγείας, γεμίζοντας χαρά και συγκίνηση τις οικογένειές τους.

Ευχόμαστε στις οικογένειες των παιδιών υγεία, χαρά και καλή τύχη για τα νεογέννητα μέλη τους!

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ