Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Ν. Ανδρουλάκης: Η ενίσχυση του ΕΣΥ είναι κοινωνική αναγκαιότητα

«Η ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας είναι κοινωνική αναγκαιότητα στη χώρα μας. Όμως η Νέα Δημοκρατία έχει άλλες προτεραιότητες. Όπως είδαμε με τον πρόσφατο νόμο, η υπονόμευση του ΕΣΥ συγκαταλέγεται στις προτεραιότητες της», είπε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης, κατά την επίσκεψης του στο Κέντρο Υγείας Καλυβίων, τονίζοντας πως η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας είναι η ραχοκοκαλιά του Εθνικού Συστήματος Υγείας και πρέπει να ενισχυθεί.

Επανέλαβε ορισμένες από τις προτάσεις του Κινήματος, που έχει ο ίδιος παρουσιάσει αναλυτικά για την αναγέννηση του ΕΣΥ. «Πιστεύουμε ότι χρειάζονται νέα κίνητρα στους υγειονομικούς, στους γιατρούς, νέες ειδικότητες και αξιοποίηση του Ταμείου Ανάκαμψης, ώστε να στηρίξουμε αυτόν το βασικό πυλώνα του κοινωνικού κράτους, όπως κάνουν άλλα ευρωπαϊκά κράτη», σημείωσε.

Αναφερόμενος ειδικά στην Ανατολική Αττική, ο κ. Ανδρουλάκης τόνισε πως είναι απαράδεκτο μισό εκατομμύριο Έλληνες πολίτες να μην έχουν άμεση πρόσβαση σε νοσοκομειακή μονάδα. «Δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το δημογραφικό, δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις κοινωνικές ανισότητες, δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την οικονομική κρίση εάν δεν δούμε την πραγματικότητα», επισήμανε, υπενθυμίζοντας πως ο ελληνικός λαός πληρώνει τις τρίτες υψηλότερες ιδιωτικές δαπάνες για την υγεία του σε όλη την Ευρώπη. Πάνω από την Ελλάδα κατατάσσονται μόνο η Βουλγαρία και η Λιθουανία. «Όλα αυτά δείχνουν τί πρέπει να κάνει κυβέρνηση, όμως οι ιδεοληψίες και η στήριξη του ιδιωτικού τομέα δεν της το επιτρέπουν», κατέληξε.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ