Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Γλύψε, γλύψε βουλευτής ο Άρής. Παέι το σπατουλάρισμα σύννεφο

Η πληροφορία μας είναι καρατσεκαρισμένη. Την προηγούμενη Δευτέρα ο γνωστός δημοσιογράφος μίλησε τηλεφωνικά με τον Μητσοτάκη και πήρε το “OK” για να είναι υποψήφιος στον Βόρειο Τομέα της Β’ Αθηνών. Ήδη τις τελευταίες ώρες που κυκλοφόρησε η πληροφορία οι 7 βουλευτές της ΝΔ που εκλέγονται σε αυτήν την περιοχή κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα. Η Ράπτη και ο Κουμουτσάκος με δεδομένο ότι πλέον με την απλή αναλογική θα εκλεγούν 4 βουλευτές στην καλύτερη περίπτωση έκαναν έντονα παράπονα για την επιλογή αυτή αφού ξέρουν ότι δεν θα έχουν καμία τύχη να ξανά δουν βουλή

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ