Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Διπλή παρέμβαση του Μάνου Κόνσολα για να τοποθετηθεί γιατρός στην Όλυμπο

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, προχώρησε σε δύο ουσιαστικές παρεμβάσεις προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα της τοποθέτησης γιατρού στην Όλυμπο Καρπάθου.

Σε πρώτη φάση ζήτησε με επιστολή του από την Αναπληρώτρια Υπουργό Υγείας, κ. Αγαπηδάκη, να συμπεριληφθεί και η Όλυμπος στις περιοχές στις οποίες θα προκηρυχθούν θέσεις αγροτικών γιατρών.

Σε δεύτερο επίπεδο, ζήτησε με επιστολή του από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Δένδια, την τοποθέτηση οπλίτη-γιατρού στην Όλυμπο προκειμένου να καλυφθεί το κενό.

«Ο στόχος είναι σύντομα στην Όλυμπο να πάει γιατρός προκειμένου να μην αισθάνονται ανασφάλεια οι κάτοικοι της περιοχής. Αποτελεί υποχρέωση της Πολιτείας να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια και τις δυνατότητες που υπάρχουν», αναφέρει ο Μάνος Κόνσολας.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ