Ο Βασίλης Μπισμπίκης έδωσε μια συνέντευξη εφ όλης της ύλης στην εκπομπή «Faces» με την Εύη Φραγκάκη.
Βασίλης Μπισμπίκης: Πώς διαχειρίζεται τη δημοσιότητα
«Εγώ ό,τι και να λένε δεν με επηρεάζει, ο μόνος λόγος που το μαζεύω μου είναι ο κύκλος μου.
Εγώ δεν έχω σταματήσει να χορεύω, παρόλο που θα μπορούσα να έχω σταματήσει να το κάνω. Δεν έχω συζητήσει με τη Δέσποινα για το πώς θα συμπεριφερόμαστε όταν βρισκόμαστε σε δημόσιο χώρο.
Δεν θα σταματήσω να είμαι ο εαυτός μου επειδή υπάρχουν κάποιοι που σηκώνουν ένα κινητό για να δείξουν τις ζωές των άλλων», είπε αρχικά ο γνωστός ηθοποιός.
Οι συνέπειες του τροχαίου στη δημόσια εικόνα του
«Ξεφτιλίζομαι, κάνω ό,τι μου έρθει στο κεφάλι και δεν θα αλλάξω μέχρι να πεθάνω γιατί δεν με ενδιαφέρει η αποδοχή του κόσμου. Στεναχωριέμαι που στην τηλεόραση βγάζουν μόνο τα κακά σου και ποτέ τα καλά σου.
Το τρακάρισμα ήταν ένα λάθος και το πλήρωσα. Δεν υπήρχαν θύματα, μόνο ηλικίες ζημιές.
Την άλλη μέρα παίζεις παντού και σε σχολιάζει ο κάθε άνθρωπος που υπάρχει στην τηλεόραση. Αφήστε τους ανθρώπους να κάνουν ότι θέλουν. Η τηλεόραση δεν ψυχαγωγεί, καλλιεργεί την ανθρωποφαγία.
Αν λοιπόν θες αποδοχή από αυτούς τους ανθρώπους, κάτι δεν κάνεις καλά εσύ», συμπλήρωσε ο ηθοποιός.
Η σχέση του με τη Δέσποινα Βανδή
«Τη Δέσποινα την αγαπάω πάρα πολύ. Με αγαπάει και παλεύει με τα ελαττώματά μου. Πολλές φορές νιώθω λίγος μέσα στην καθημερινότητα και τώρα πια έχω τη δύναμη και της το λέω κιόλας.
Οπότε μου δίνει αυτή τη δυνατότητα, να είμαι αδύναμος. Εγώ δίνομαι 100% για τον άλλο».