3 Βασικός πυλώνας το last mile για Public-MediaMarkt

Τη νέα στρατηγική, που διατηρεί στο επίκεντρο τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της, παρουσίασε η Public-MediaMarkt, σε ειδική εκδήλωση για τους διευθυντές του δικτύου και τα στελέχη της. Η στρατηγική περιλαμβάνει 4 κεντρικούς πυλώνες και στοχεύει στην καλύτερη εμπειρία αγορών, ενώ υποστηρίζει ακόμη περισσότερο τους ανθρώπους της. Με κεντρικό μήνυμα «Καλύτεροι, κάθε μέρα, για σένα», η PMM υλοποιεί τη νέα στρατηγική με σημαντικές επενδύσεις και πρωτοβουλίες. Ανάμεσα στους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής είναι ο τομέας των logistics και του last mile, που ισχυροποιείται χάρη στις νέες συνεργασίες με μεταφορικές εταιρείες και courier και την ενίσχυση του στόλου της. Επενδύοντας σε νέα τεχνολογικά εργαλεία και υπηρεσίες, η PMM ενοποιεί τα physical και digital σημεία επαφής με τον πελάτη. Επιπλέον, διευκολύνονται σημαντικά και οι online αγορές, χάρη στα in-store pickup σημεία. Επίσης, μέσα στο 2022, θα επεκταθεί στο δίκτυο το νέο format καταστημάτων που έχει εφαρμόσει σε Ελλάδα και Κύπρο. Τέλος, η εταιρεία «επενδύει στα καλύτερα ταλέντα, γι ́ αυτό και το 2021 έδωσε ευκαιρίες εξέλιξης στους ανθρώπους της, ενώ προσέλκυσε καταξιωμένα στελέχη από την αγορά.»

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ