240
Νέα καταγγελία για την αισχροκέρδεια στη Μύκονο ήρθε στο φως της δημοσιότητας μετά το περιστατικό με τα καβουροπόδαρα. Αυτή τη φορά ζήτησαν από ζευγάρι να πληρώσει 500 ευρώ για να δει το ηλιοβασίλεμα.
Νέα καταγγελία για την αισχροκέρδεια στη Μύκονο ήρθε στο φως της δημοσιότητας μετά το περιστατικό με τα καβουροπόδαρα. Αυτή τη φορά ζήτησαν από ζευγάρι να πληρώσει 500 ευρώ για να δει το ηλιοβασίλεμα.
Όπως ανέφερε ο κ. Κουτσούκος, “Έχουν έρθει στη Μύκονο δυο ζευγάρια φίλοι μου από το San Francisco. Που δεν είναι καθόλου φτωχοί ούτε και κοροΐδα. Χθες ήθελαν να πάνε κάπου να πιούν ένα ποτό και να δουν το ηλιοβασίλεμα, τους έστειλα στην Μικρή Βενετία. Έκατσαν σε ένα από τα μπαρ λίγο πριν από το ηλιοβασίλεμα. Πήγε το γκαρσόν για την παραγγελία και τους είπε ότι είναι 500 εύρω ελάχιστη κατανάλωση για ένα μεγάλο τραπέζι. Σηκώθηκαν και έφυγαν”.