232
Με ιδιαίτερα μεγάλη χαρά συντονισμένα και αποτελεσματικά εντάξαμε το Γυμνάσιο Μεγίστης ως μέλος στην Εθνική Μονάδα Erasmus+/IKY (ΕΜ), στο πλαίσιο της συμμετοχής της Ελλάδας στη Μακρόχρονη Διεθνική Δραστηριότητα Συνεργασίας (LTA), που διοργανώνεται από την Εθνική Μονάδα της Ρουμανίας, καθώς και στη Διεθνική Συνάντηση (TCA) που προγραμματίζεται να λάβει χώρα κατά το διάστημα 5-9 Σεπτεμβρίου 2022 στο Βουκουρέστι με τίτλο «First step first» και στόχο την ενίσχυση νεοσειρχόμενων φορέων, σε Erasmus+ Συμπράξεις Μικρής Κλίμακας.