323
Σε ανακοίνωση του ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών υπηρεσιών τονίζει:
Όλα υπο έλεγχο προς στιγμήν.Τα συνεργεία των μηχανικών έχουν βγει ήδη να καταγράψουν τις ενδεχόμενες ζημιές .
Συγχαρητήρια στους ακούραστους εργαζόμενους της καθαριότητας και των τεχνικών υπηρεσιών που απ’το πρωί είναι στο πόδι .Ακόμη μεγαλύτερο ευχαριστώ στους εθελοντές που ήταν απ’την πρώτη στιγμή στο πλάι των υπηρεσιών .
Συνεχίζουμε με την ίδια προσοχή γιατί με τα φυσικά φαινομενα δεν τα βάζει κανείς .Θα περάσει κι αυτό .