Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Συνεχίζει να μαζεύει εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα ο Νίκος Καραμαρίτης

Η Διεύθυνση καθαριότητας του Δήμου Ρόδου συνεχίζει να μαζεύει τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα από τους δρόμους της πόλης και των χωριών. Μια μεγάλη προσπάθεια βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες μέρες με πολύ καλά αποτελέσματα αν κρίνουμε από τόν αριθμό των οχημάτων που έχουν απομακρυνθεί από την υπηρεσία μας σε λίγες μέρες .
1.MERCEDES καντίνα από Διαγοριδών
2.Κλούβα MERCEDES από Παραδείσι
3.FIAT PUNTO από Παραδείσι
4.SUZUKI από Παραδείσι
5.PEUGEOT από οδό Βερολίνου στο Ροδίνι
6.FORD έναντι εκκλησίας Αγ.Δημητρίου στο Ροδίνι
7.NISSAN SUNNY από Πλατάνια
8.FORD από Απολλακιά
9.BMW από Διαγοριδών
10.HYUNDAI από Διαγοριδών
11.BMW από κέντρο Ελπίδα
12.CITROEN SAXO από Αντ.Λάσκου
13.OPEL ASTRA από Aπ.Παύλου
14.MERCEDES από οδό Πειραιώς
15.HONDA από Ιαλυσό Ακροπόλεως
16.TOYOTA YARIS από Ιξιά
17.FIAT PANDA από οδό Τριαντών Ιαλυσός

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ