Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Στον δήμαρχο της Κώ οι μαθητές από την Τουρκία

Η ανακοίνωση του Δημάρχου της Κώ Θεοδόση Νικηταρά
Είχα τη χαρά να φιλοξενήσω στο γραφείο μου μαθήτριες από τη #Τουρκία και συγκεκριμένα από σχολείο της Αττάλειας που συμμετέχουν στο πρόγραμμα #Erasmus οι οποίες ειδικεύονται στο τμήμα δημοσιογραφίας.
Το KosTv όπως και ο ΔΟΠΑΒΣ τις υποδέχθηκαν στις εγκαταστάσεις τους, όπου τις ξενάγησαν και τους έδειξαν πως γίνεται ένα δελτίο ειδήσεων,πως γίνεται το ρεπορτάζ και όλες τις διαδικασίες που ακολουθούνται σε ένα τηλεοπτικό σταθμό από τα έμπειρα στελέχη του.
📌 Με αυτό το τρόπο εμείς επιλέγουμε να χτίζουμε διμερείς σχέσεις με γειτονικούς λαούς.
📌 Σχέσεις αληθινές,σχέσεις και δεσμούς με την εκπαιδευτική κοινότητα, με τους απλούς

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ