Πέρασαν τρία 24ωρα από την τραμπουκική επίθεση λιμενικού που υπηρετεί στον λιμενικό σταθμό Τήλου, κατά της δημάρχου Μαρίας Καμμά- Αλειφέρη και οι αρμόδιες αρχές, πολιτικές και υπηρεσιακές, τηρούν μια πρωτοφανή σιγήν ιχθύος. Ούτε μια ανακοίνωση καταδίκης και συμπαράστασης. Ούτε ένα τηλεφώνημα!!!
Ο νταής λιμενικός που άσκησε λεκτική βία με ακατανόμαστες εκφράσεις κατά της εκλεγμένης εκπροσώπου του νησιού και έφτασε στο ατόπημα, ένστολος που έχει δώσει όρκο τιμής να φυλάττει την πατρίδα, να κραυγάζει “να σας πάρουν οι Τούρκοι να ησυχάσουμε” , παραμένει ατιμώρητος και κυκλοφορεί επιδεικτικά και προκλητικά σαν να μην συνέβη τίποτα.
Μάλιστα σύμφωνα με πηγές από το νησί περιφέρεται προκλητικά και διατυμπανίζει ότι κανείς δεν μπορεί να τον αγγίξει και πως αφεντικό στο νησί είναι αυτός και δεν δίνει λογαριασμό σε κανένα. Μάλιστα αφήνουν υπόνοιες για πολιτικά κίνητρα και δημιουργία κλίματος κατά της δημοτικής αρχής.
ρωτηματικά γεννώνται από που αντλεί ο συγκεκριμένος λιμενικός το θράσος να συμπεριφέρεται με τέτοια ανάρμοστη συμπεριφορά. Έχει πλάτες πολιτικές ή υπηρεσιακές;
Η δήμαρχος Τήλου σε επικοινωνία που είχαμε μας μετέφερε την έντονη δυσφορία της, για το γεγονός ότι μετά από τρεις ημέρες δεν έχει δεχτεί ούτε ένα τηλεφώνημα, τόσο από το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος, όσο και από την πολιτική ηγεσία, παρόλο την δημοσιότητα που έλαβε το θέμα και την καταγγελία που η ίδια κατέθεσε αμέσως μετά το συμβάν στο λιμενικό σταθμό Τήλου.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο νταής λιμενικός από την πρώτη στιγμή της επίθεσης μέχρι σήμερα “κυκλοφορεί προκλητικά στο νησί και πουλάει μούρη”, δημιουργώντας οργή και αγανάκτηση στην τοπική κοινωνία. Φοβάμαι ότι μπορεί να έχουμε δυσάρεστες εξελίξεις αν δεν παρέμβει άμεσα η πολιτεία ( Υπουργείο- Λιμενικό Σώμα), τονίζει η δήμαρχος.
Θα αναμένε κάποιος έστω μια ανακοίνωση καταδίκης, σε μια άνανδρη και λεκτικά βίαιη επίθεση σε εκλεγμένο εκπρόσωπο, με χαρακτηριστικά ρατσισμού, άσκησης βίας σε γυναίκα αλλά και εθνικά προκλητική και προσβλητική.