Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Παραιτήθηκε από αντιδήμαρχος Σύμης και ανεξαρτητοποιήθηκε ο κ. Αλέξανδρος Σπανουδάκης

=Την παραίτησή του κατέθεσε σήμερα με σχετική του επιστολή στον πρόεδρο και το Δημοτικό Συμβούλιο ο αντιδήμαρχος Σύμης και πρώτος σε σταυρούς προτίμησης στις τελευταίες εκλογές, κος Αλέξανδρος Σπανουδάκης.

Στην επιστολή παραίτησης – ανεξαρτητοποίησης ο κος Σπανουδάκης επισημαίνει

«Αιτούμαι η παρούσα επιστολή μου να αναγνωσθεί στο προσεχές δημοτικό συμβούλιο. Αποφάσισα να παραιτηθώ από όλες τις αρμοδιότητες που μου έχουν ανατεθεί από τον κ. Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο και να ανεξαρτητοποιηθώ από την παράταξη «Νέοι Ορίζοντες» Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι ότι με τους περισσότερους υποτιθέμενους συναδέλφους μου στον συνδυασμό νοιώθω έλλειψη εμπιστοσύνης κι επικοινωνίας. Δεν θα πω περισσότερα, διότι επιθυμώ να αποχωρήσω Ειρηνικά.»

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ