228
Οι ανάγκες για αίμα στο Νοσοκομειο μας είναι πολύ μεγάλες. Δυστυχώς υπάρχουν στιγμές που κάποιο κοντινό μας πρόσωπο χρειάζεται αίμα και τότε καταλαβαίνεις ακόμα περισσότερο την αγωνία που περνάνε οι συνοδοί και οι ασθενείς όταν υπάρχει έλλειψη σε κάτι τόσο πολύτιμο για αυτούς και ελάχιστα χρονοβόρο για όλους τους υγιείς.
Πάντα πίστευα πως σε αυτές τις περιπτώσεις οι φωτογραφίες δεν χρειάζονται , όμως το εξαιρετικό προσωπικό στο τμήμα αιμοδοσίας μου εξήγησε ότι λειτουργεί ως παρακίνηση για αρκετό κόσμο.
Είναι μόνο 15 λεπτά για όποιον μπορεί, πάντα υπάρχει παγωμένη πορτοκαλάδα και χαμογελαστοί άνθρωποι που θα σε καθοδηγήσουν.