Στον Νάσο Ρόγκα και το Πρώτο ραδιόφωνο της Ρόδου μίλησε ο πρόεδρος του εργατικού κέντρου κ. Παναγιώτης Εγγλέζος για την πολύ πετυχημένη εκδήλωση στην γιορτή του Γιαπρακιού στην Σάλακο και όχι μόνο.
Πάνω από 5.000 κόσμος επισκέφθηκε την Σάλακο και έδειξε την στήριξη του στην μεγάλη αυτή γιορτή της Γαστρονομίας που διοργανώθηκε για 14ή φορά.
Μια γιορτή η οποία έχει γίνει πλέον θεσμός στο νησί, φέτος ξεπεράσαμε κάθε προσδοκία και κάθε όριο. Είχαμε 2.900 καρέκλες και όμως φάνηκαν λίγες, όλοι έμειναν ικανοποιημένοι, όλοι έμειναν ευχαριστημένοι.
Οφείλουμε να πούμε ένα τεράστιο ευχαριστώ στις γυναίκες του χωριού γιατί χωρίς αυτές η γιορτή αυτή δεν θα μπορούσε να γίνει. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι οι γυναίκες αυτές έφτιαξαν τις 100 κατσαρόλες. Η Γιορτή αυτή έχει μόνο έναν σκοπό η διατήρηση της παράδοσης τα ήθη και τα έθιμα.
Η Στήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του Δήμου Ρόδου στους συλλόγους βρίσκουν άμεση ανταπόκριση από τον κόσμο. Οφείλω να ευχαριστήσω και τον Περιφερειάρχή Γιώργο Χατζημάρκο αλλά και τον Δήμαρχό μας Αντώνη Καμπουράκη γιατί χωρίς την στήριξη τους η γιορτή αυτή δεν θα μπορούσε να κάνει επανεκκίνηση μετά την πανδημία.
Αναφερόμενος σε δελτίο τύπου που εκδόθηκε αλλά και την προσβολή που ο Παναγιώτης Εγγλέζος δέχτηκε κατά την διάρκεια συνέντευξης του Σημειώνει.
Να καταλάβουμε ότι όλα δεν είναι πολιτική, υπάρχει η στήριξη, υπάρχουν προσωπικές σχέσεις.
Άν όλα κάποιοι τα θεωρούν πολιτική δεν νομίζω ότι θα πάμε μπροστά με αυτή την λογική. Δεν σημαίνει ότι όλα γίνονται για ανταμοιβή και για πολιτικό όφελος.
Στην ζωή σημειώνει δεν είναι όλα πολιτική και αυτοί που προσπαθούν να ωφεληθούν βγάζοντας δελτία τύπου ή βρίσκουν ύπουλους τρόπους για να χτυπήσουν τον Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο μέσα από την μεγάλη γιορτή της Γαστρονομίας εμάς μας βρίσκουν αντίθετους.
Αναφερόμενος στον Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο
Με τον Γιώργο Χατζημάρκο συνεργαζόμαστε άψογα σε όλα τα επίπεδα και ειδικά σε ότι αφορά τους πολιτιστικούς συλλόγους.
Τα δύο προηγούμενα χρόνια είχαμε συμφωνήσει τα λεφτά που θα δίνονταν για τις εκδηλώσεις μετά από συζήτηση με τον Περιφερειάρχη να διατεθούν στο σύστημα υγείας.Αυτά όμως αυτοί που κρίνουν και φτιάχνουν τα δελτία τύπου δεν τα γράφουν.
Αναφερόμενος στον Τουρισμό
Είχε συσταθεί ένας φορέας από τους τοπικούς φορείς της Ρόδου και όχι μόνο ώστε με το που ξέσπασε η κρίση να συντονιστούμε, να ταχθούμε όλοι σε μία κοινή προσπάθεια έτσι ώστε να διασωθεί το μοναδικό προϊόν που έχουμε και εξάγουμε το οποίο είναι ο τουρισμός.Σε αυτή την προσπάθεια συμμετείχε για πρώτη φορά σε πανελλαδικό επίπεδο για πρώτη φορά και το εργατικό κέντρο. Σταυρωθήκαμε για αυτό αλλά δικαιωθήκαμε με την επιλογή μας να στηρίξουμε αυτή την προσπάθεια γιατί άνοιξαν όλες οι θέσεις εργασίας μέσα στην πανδημία. Είμαστε η μόνη περιοχή όπου το 20 και το 21 δούλεψαν εργαζόμενοι.Το 22 διαπιστώνουμε ότι έχουμε έλλειψη από εργαζόμενους. Αυτό σημαίνει ότι το νησί βουλιάζει από κόσμο και αυτό δεν έγινε τυχαία. Αλλά η σπουδαία δουλειά όλων των φορέων.
Ο Σκοπός ήταν κοινός και ένας να γεμίσουμε την Ρόδο τουρισμό και όλοι είμαστε δικαιωμένοι και πολύ περισσότερο η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίο η οποία είχε την πρωτοβουλία. Και να καταλάβουν κάποιοι που κρίνουν έτσι αλόγιστα ότι από την πρωτοβουλία της Περιφέρειας βγήκαν θετικά αποτελέσματα για τους εργαζόμενους. Για 3ή συνεχόμενη χρονιά η τοπική συλλογική σύμβαση εργασίας για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους πρότυπο σε όλη την Ελλάδα με 13% αύξηση μέσα στην πανδημία και το 9% ξεκινάει σε δύο ημέρες. Από 1ή του μήνα ο κόσμος θα δεί στην τσέπη του 9% αύξηση.
Η πανδημία και η κρίση βοήθησαν να γνωριστούμε μεταξύ μας και να μετατρέψουμε την ύφεση σε παραγωγή.
Νέα Σύμβαση ΔΕΥΑΡ και ΔΕΣ ΡΟΔΑ.
Η νέα σύμβαση έχει υπογραφεί με την ΔΕΥΑΡ, τους εργαζόμενους της. Μία σύμβαση πρότυπο σε όλη την Ελλάδα. Τις επόμενες ημέρες ετοιμάζουμε σύμβαση για τους εργαζόμενους της ΔΕΣ ΡΟΔΑ.
Εντοπιότητα ΔΕΗ
Αρνητική είναι η απάντηση αλλά ακόμα δεν έχουμε λάβει επίσημα την απάντηση και για αυτό δεν έχουμε κάνει ακόμα κάποια κινητοποίηση. Μάθαμε μέσα από την ΔΕΗ, από το συμβούλιο της επικρατείας πως απέρριψε τα ασφαλιστικά μέτρα αλλά επειδή δεν τα έχουμε λάβει ακόμα οι νομικοί σύμβουλοι μας θεωρώ ότι έχει τρύπα.Αυτό γιατί η απόφαση πάρθηκε βάση μιας παλιάς προσφυγής που είχε γίνει για προκηρύξεις που αφορούσαν την ΔΕΗ. Εμείς όταν κάναμε τα ασφαλιστικά μέτρα δεν βάλαμε στο φάκελο παλιές προκηρύξεις αλλά το κριτήριο της εντοπιότητας που είναι υπογεγραμμένο από τους ίδιους.