Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Μητσοτάκης: Το «διάλογος γιοκ» το ακούσαμε και στο παρελθόν

Ο Λευκός Οίκος έκανε σαφές ότι πρέπει να αποφεύγονται οι εντάσεις σε Αιγαίο και Συρία, κάνοντας ευθεία παραίνεση στην Τουρκία να αποφύγει την ακραία ρητορική που έχουμε υποστεί.

Όταν ρωτήθηκε για το «Μητσοτάκης γιοκ» που είπε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πριν λίγο καιρό, ο πρωθυπουργός απάντησε: «Αυτό το άκουσα στο παρελθόν, το άκουσα και με άλλα λόγια. Πρέπει να συναντιόμαστε, πρέπει να μιλάμε και να αντιμετωπίζουμε την κατάσταση πολιτισμένα, στο πλαίσιο του διεθνούς δικαίου», και στη συνέχεια είπε για την αλλαγή στάσης του Τούρκου προέδρου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι «πολλά από όσα λέγονται έχουν αποδεκτές το εσωτερικό ακροατήριο. Θα εξακολουθώ να επιμένω ότι η πόρτα της Ελλάδας σε έναν διάλογο εντός του πλαισίου είναι ανοιχτή».

Δεν θα προσέφερε όφελος στην Τουρκία το να επιμείνει στο βέτο της

Πρόσθεσε ακόμη: «Η Τουρκία έχει εύλογα δίκαια όταν ανησυχεί για ορισμένες τρομοκρατικές οργανώσεις. Έχει πληρώσει βαρύ τίμημα», είπε αναφερόμενος στις ενστάσεις της Τουρκίας για την ένταξη Σουηδίας-Φινλανδίας, ενώ όσον αφορά στην κολωτούμπα της είπε ότι «δεν θα προσέφερε όφελος στην Τουρκία το να επιμείνει στο βέτο της».

 H κυβέρνηση θα αντιδράσει για το TurkAegean

Σε ότι αφορά στο Turkaegean ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι «η κυβέρνηση θα αντιδράσει». Και πρόσθεσε: «Προφανώς και υπάρχουν ευθύνες. Οι ευθύνες είναι υπηρεσιακές, κάποιοι εντός της διοίκησης δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους. Έχουμε δυνατότητες στο οπλοστάσιό μας να διορθώσουμε την εικόνα μας. Αν και βλέποντας τα αποτελέσματα της φετινής σεζόν αυτή η καμπάνια δεν έχει κανένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα».

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ