Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Με κορωνοϊό μετά την περιοδεία του σε Κω και Κάλυμνο ο Ανδρουλάκης

Χθες ο Νίκος Ανδρουλάκης συναντήθηκε με πάρα πολύ κόσμο σε Κω και Κάλυμνο, όπου και περιόδευσε και σήμερα νοσεί με covid-19. Ανησυχία βέβαια για όσους βρέθηκαν στις στενές επαφές του που τώρα τρέχουν για τεστ…

Το τεστ έβαλε… δυο γραμμούλες και ο Νίκος Ανδρουλάκης προστέθηκε στη λίστα εκείνων που βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό.

Με μια ανάρτηση, το πρωί της Δευτέρας (20.06.2022), ο Νίκος Ανδρουλάκης ανακοίνωσε ότι βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και ζήτησε απ’ όλους να προσέχουν γιατί ο ιός είναι ακόμη εδώ.

«Έπειτα από 2,5 χρόνια ήρθε και η δική μου σειρά να νοσήσω με Covid19. Ο ιός είναι ακόμα εδώ, να προσέχετε την υγεία σας», έγραψε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ