Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Μάλλον περνάμε την εποχή των επικοινωνιακών εξελίξεων.

Μήπως το επικοινωνιακό τρέχει λοιπόν προ των πραγματικών εξελίξεων. Μήπως η προσπάθεια απαλλαγής της δύσκολης COVID εποχής, μας ωθεί να υπερεκτιμούμε καταστάσεις λόγω της έλλειψης καλής ψυχολογίας ;
Πόσο σημαντικό σήμερα να μην προσδοκάμε περισσότερα από το αναμενόμενο.
Πόσο σημαντικό να κρατάμε χαμηλούς τόνους και σκυφτό το κεφάλι.
Τίποτα δεν τελείωσε ακόμα μα και τίποτα δεν μας λέει ότι θα είναι καλύτερα.
Η ανάγκη αλλαγής και βελτίωσης της σημερινής εικόνας το ζητούμενο.
Όμως η ζωή μας έχει μάθει να αναμένουμε το ξαφνικό και απροσδόκητο.
Διανύουμε εποχή μάθησης των νέων δεδομένων.
Η πληροφόρηση τεράστια, τα ερεθίσματα πολλά και η σύγχυση μεγαλύτερη.
Ένα είναι το σίγουρο ότι μέσα από αυτό θα βγούμε σοφότεροι.
Ας συνεχίσει ο καθένας μας να κάνει αυτό που ΓΝΩΡΙΖΕΙ και ΚΑΤΕΧΕΙ καλύτερα και ας αφήσουμε την καθε άποψη που οδηγεί στην παραπληροφόρηση.
Γιατί όλοι έχουμε Γνώμη αλλά λίγοι την Γνώση.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ