Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Κυριάκος Μητσοτάκης – Νίκος Ανδρουλάκης: Σε εξέλιξη η συνάντηση – «Να έχουμε έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας»

Κυριάκος Μητσοτάκης και Νίκος Ανδρουλάκης συναντώνται για πρώτη φορά με τον θεσμικό ρόλο τους

Ξεκίνησε η συνάντηση ανάμεσα σε Κυριάκο Μητσοτάκη και Νίκο Ανδρουλάκη.

«Είμαστε στην ώρα μας. Κάθε πράγμα στον καιρό του. Χαίρομαι που μας δίνεται η ευκαιρία για αυτήν τη συνάντηση, να έχουμε έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας και να συζητούμε με ειλικρίνεια» είπε ο κ. Μητσοτάκης στον σύντομο διάλογό τους μπροστά στις κάμερες.

Στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Βουλή το ραντεβού

Το τετ-α-τετ είναι σε εξέλιξη στο γραφείο του πρωθυπουργού στη Βουλή.

Κυριάκος Μητσοτάκης και Νίκος Ανδρουλάκης.

Κυριάκος Μητσοτάκης και Νίκος Ανδρουλάκης.

Αυτή είναι η πρώτη συνάντηση των δύο πολιτικών από το 2021

Υπενθυμίζεται ότι οι πρώτες ζυμώσεις για το σημερινό ραντεβού ξεκίνησαν από την επανεκλογή του κ. Ανδρουλάκη στην προεδρία του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ στις 13 Οκτωβρίου.

 

Τότε, ο πρωθυπουργός τηλεφώνησε στον αναβαπτισμένο πρόεδρο, ανανεώνοντας την πρόσκλησή του για κατ’ ιδίαν συνάντηση.

Η συνάντηση επισημοποιήθηκε αργότερα, έπειτα από επικοινωνία του γενικού γραμματέα του πρωθυπουργού Στέλιου Κουτνατζή και του γραμματέα της ΚΠΕ του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Ανδρέα Σπυροπούλου.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του in, η ατζέντα του Νίκου Ανδρουλάκη θα περιλαμβάνει τα μεγάλα ζητήματα της χώρας, όπως η οικονομία, τα εθνικά, το στεγαστικό, το δημογραφικό και το κράτος δικαίου. Εκτός πλαισίου θα είναι η εκλογή νέου/νέας ΠτΔ, καθώς, όπως ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης, «είναι πολύ πρώιμη η συζήτηση».

 

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ