Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Γιώργος Χατζημάρκος: Ξεκινάει η αντικατάσταση σηματοδοτών του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Ρόδου.

Σε ανάρτηση του στα social media ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος αναφέρει την έναρξη ενός νέου έργου και ποιο συγκεκριμένα την αντικατάσταση του συνόλου των σηματοδοτών του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Ρόδο

Το σύνολο των σηματοδοτών του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Ρόδου, θα το αντικαταστήσουμε με ό,τι πιο σύγχρονο τεχνολογικά υπάρχει σήμερα.
Το έργο το δημοπρατούμε στο επόμενο δεκαήμερο αφού η μελέτη που εκπονήσαμε, αξιολογήθηκε και εξασφάλισε χρηματοδότηση 4,1 εκ. Ευρώ απο πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.
Κάθε μέρα πλέον, πρέπει να αντέχεις σε πολλές καταστάσεις. Στις συνεχείς επιθέσεις όσων συμπολιτών μας, με κάθε αφορμή, απαξιώνουν και εκμηδενίζουν τα πάντα και στην ανάγκη να σχεδιάζεις, να ξεπερνάς κάθε εμπόδιο, να εξασφαλίζεις χρηματοδοτήσεις και να προχωράς δράσεις, πρωτοβουλίες και έργα που έρχονται να απαντήσουν σε πραγματικές και πιεστικές ανάγκες.
Ναι, εμείς αντέχουμε. Και τους μηδενιστές και την δουλειά

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ