Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Φίλιππος Τριομμάτης: Να στηριχτεί ο νέος διοικητής του νοσοκομείου Ρόδου Σταύρος Τσαντής

Να τονίσω ότι πλέον υπάρχει διοικητής στο νοσοκομείο Ρόδου, είναι ο κ. Σταύρος Τσαντής και υποχρέωση όλων μας (Βουλευτές, αυτοδιοίκηση, ιατρικός κόσμος, εθελοντικές ομάδες, πολίτες ) είναι να στηρίξουμε την προσπάθεια χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις.
Δεν στηρίζουμε μόνο το πρόσωπο, αλλά την συνολικότερη προσπάθεια βελτίωσης του πολύπαθου Νοσοκομείου μας, που για όλους εμάς τους Ροδίτες και τους Δωδεκανήσιους αποτελεί καταφύγιο και ανακούφιση στον πόνο και την ασθένεια.
Η τοποθέτηση βέβαια διοικητή δεν υποβαθμίζει τα χρονίζοντα και πολλές φορές κακοφορμισμένα προβλήματα που πρέπει άμεσα να βρουν λύση, όπως υποστελέχωση, υποχρηματοδότηση, βελτίωση λειτουργίας και υποδομών.
Περιθώριο αποτυχίας δεν υπάρχει και αυτό θα πρέπει να γίνει σαφές σε όλα τα επίπεδα τόσο στους εντός, όσο και στους εκτός των τειχών.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ