299
Ένα δύσκολο και πολύ απαιτητικό πρωτάθλημα έλαβε τέλος, σήμερα , με τον τελευταίο αγώνα για την αγωνιστική περίοδο 2021-2022. Τα κορίτσια μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και σήμερα απέναντι στην ομάδα των Νέων Δραπετσώνας και ηττήθηκαν στο γήπεδο Καλυθιών με 1-3 .Το μοναδικό γκολ για την ομάδα μας πέτυχε η Μαρία Ντελλάκη με ένα εξαιρετικό φάουλ αρκετά μακριά από την μεγάλη περιοχή. Φέτος η ομάδα μας δεν κατάφερε να παραμείνει στη Β εθνική κατηγορία όμως αυτό δεν μας πτοεί απο να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να διαδίδουμε το άθλημα του ποδοσφαίρου γυναικών στο νησί μας , όπως κάνουμε τα τελευταία 25 χρόνια! Εμείς θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να φέρνουμε νέα κορίτσια στον υγιη αθλητισμό και να δίνουμε λεπτά συμμετοχής στα δικά μας κορίτσια !
Σύνθεση: Περπερίδου , Μάστορα , Βογιατζή Καναβάκη , Πενταράκη , Βασιλειάδου(Κουτσονούρη Μ.) , Μανωλακούδη , Φλεβάρη , Ταχραμάνη (Καλλιγά), Ντελάκη Κούφαλλη. Απουσίαζαν οι : Μαλλιάκα , Νίκα , Γκρέκου , Πακάκη , Διακογεωργίου.