410
Σύμφωνα με όσα δήλωσε σε ΠΡΌΟΔΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ Δημήτρης Παρασκευάς σχετικά με επεισόδιο σε λεωφορείο που εκτελούσε δρομολόγιο από Ρόδο προς Παστίδα και μάλιστα είχε μέσα μαθητές.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Παρασκευάς το συγκεκριμένο σχολείο έχει προκαλέσει προβλήματα και άλλες φορές όχι μόνο στον οδηγό αλλά και σε πολίτες. Υπήρχε διαπληκτισμός με 3 γυναίκες επιβάτες καθώς οι μαθητές προφανώς τις βρίσανε. Γενικά μέσα στο λεωφορείο οι μαθητές προκάλεσαν αναστάτωση και κλήθηκε η αστυνομία.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας το θέμα θα πάρει διαστάσεις.
η φωτογραφία του Δημήτρη Παρασκευά είναι από την Εφημερίδα Δημοκρατική