Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Ξεκίνησε στην Κω το Παγκόσμιο Συνέδριο Κυκλικής Οικονομίας – Στο επίκεντρο η βιώσιμη ανάπτυξη και η διαχείριση απορριμμάτων

Ξεκίνησαν σήμερα στην Κω οι εργασίες του Παγκόσμιου Συνεδρίου Κυκλικής Οικονομίας, μιας κορυφαίας διοργάνωσης διεθνούς βεληνεκώς που τοποθετεί το νησί στο επίκεντρο του παγκόσμιου επιστημονικού ενδιαφέροντος για το περιβάλλον. Το συνέδριο φιλοξενείται στην εμβληματική αίθουσα «Κολοσσός» του ξενοδοχείου Panorama Kipriotis, συγκεντρώνοντας περίπου χίλιους συνέδρους από εκατό χώρες και από τις πέντε ηπείρους, καθώς και εκπροσώπους των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦοΔΣΑ) από ολόκληρη την Ελλάδα.

Το «παρών» στην επίσημη έναρξη έδωσαν, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Κω Θεοδόσης Νικηταράς, η Έπαρχος Κω-Νισύρου Ντίνα Σβύνου, ο Διευθυντής του ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου Χρήστος Γαμβρούδης, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων, Μανώλης Γραφάκος, και εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Η Κως ως 13ος διεθνής σταθμός: Η καθηγήτρια του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), Μαρία Λοϊζίδου, εξήγησε ότι το νησί επιλέχθηκε για τη διοργάνωση αυτή λόγω των εξαιρετικών υποδομών του νησιού

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ