Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Συνάντηση Δημάρχου Κω με Άδωνι Γεωργιάδη για το νέο Νοσοκομείο και στέγαση γιατρών – Δέσμευση χρηματοδότησης από το Υπουργείο Υγείας

Συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, πραγματοποίησε στην Αθήνα ο Δήμαρχος Κω, Θεοδόσης Νικηταράς, με κύριο αντικείμενο τη δρομολόγηση του νέου Νοσοκομείου στο νησί.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Δήμαρχος ενημέρωσε τον Υπουργό ότι ο Δήμος έχει ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την κατάρτιση του σχετικού φακέλου, επισημαίνοντας πως παραμένει σταθερά προσηλωμένος στην παρακολούθηση και στήριξη της διαδικασίας μέχρι την πλήρη υλοποίηση του έργου.

Παράλληλα, παρουσίασε πρόταση, συνοδευόμενη από τεχνική μελέτη, για την ανέγερση συγκροτήματος εννέα κατοικιών, οι οποίες θα διατεθούν σε γιατρούς που θα στελεχώσουν το νέο νοσηλευτικό ίδρυμα. Ο Δήμος Κω προσφέρει οικόπεδο για την κατασκευή, ενώ ο Υπουργός Υγείας δεσμεύτηκε για την εξασφάλιση της απαραίτητης χρηματοδότησης.

Ο Δήμαρχος Κω αναμένεται να παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου το επόμενο διάστημα για να ενημερώσει αναλυτικά την τοπική κοινωνία.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ