Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Σε τελική φάση το νέο λιμάνι Καλύμνου – Συναντήσεις Δημάρχου στην Αθήνα για έργα και ακτοπλοΐα

Σημαντικές επαφές στην Αθήνα είχε ο Δήμαρχος Καλυμνίων, Γιάννης Μαστροκούκος, μαζί με τον Πρόεδρο της ΑΝΕΚ, Δημήτρη Μαράγκο, και τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑ Καλύμνου, Μιχάλη Λελέκη, στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Η αντιπροσωπεία συναντήθηκε με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας, Στέφανο Γκίκα, και τον νέο Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγο, με αντικείμενο τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν το νησί.

Κεντρικό θέμα των συζητήσεων αποτέλεσε η προώθηση του έργου για το νέο λιμάνι της Καλύμνου, το οποίο – σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις – βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο και οδεύει προς την τελική του φάση. Οι δύο πλευρές εξέτασαν τα επόμενα βήματα ώστε να επιταχυνθεί η υλοποίησή του.

Παράλληλα, συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν την ΑΝΕΚ, με στόχο την ενίσχυση της λειτουργίας της και τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού.

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε και στη συνεργασία με τον νέο Γενικό Γραμματέα, με την πλευρά του Δήμου να εκφράζει αισιοδοξία για την προώθηση των αναπτυξιακών έργων της Καλύμνου.

Ο Δήμαρχος τόνισε ότι η συνεργασία με το Υπουργείο είναι καθοριστική για την υλοποίηση μεγάλων έργων, με αιχμή το νέο λιμάνι και την ενίσχυση της ακτοπλοΐας, τα οποία αποτελούν βασικές προτεραιότητες για την ανάπτυξη του νησιού.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ