Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Νέο Σύστημα Αποκομιδής Απορριμμάτων “Με Ραντεβού” Ξεκινά από Σήμερα στο Λιμάνι της Κω

Από σήμερα, Σάββατο 26 Απριλίου, τίθεται σε δοκιμαστική εφαρμογή το νέο σύστημα αποκομιδής απορριμμάτων «με ραντεβού» στην περιοχή του λιμανιού της Κω.

Το νέο μοντέλο καταργεί τους κάδους και προβλέπει την απευθείας απόθεση των απορριμμάτων σε απορριμματοφόρο, το οποίο θα παραμένει σταθερό στα προκαθορισμένα σημεία και ώρες, όπως αναφέρονται στον πίνακα που έχει δοθεί από τον Δήμο.

Η δοκιμαστική περίοδος θα διαρκέσει μέχρι τις 2 Μαΐου, ώστε να υπάρξουν οι απαραίτητες προσαρμογές στον εξοπλισμό και τα ραντεβού πριν από την πλήρη εφαρμογή του συστήματος.

Οι επιχειρήσεις και οι κάτοικοι καλούνται να μεταφέρουν τα απορρίμματά τους και να τα τοποθετούν απευθείας στο απορριμματοφόρο. Παράλληλα, με τον ίδιο τρόπο θα λειτουργεί και η ανακύκλωση. Οι υπάρχοντες κάδοι θα απομακρυνθούν την ερχόμενη εβδομάδα.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ