Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Κως: Συνάντηση για τη νέα τουριστική περίοδο

Συνάντηση εκπροσώπων επαγγελματικών φορέων και συναρμόδιων υπηρεσιών του νησιού μας, ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου, συγκαλεί ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς, την Παρασκευή 3 Μαρτίου, στις 18.00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Κω.
Στην συνάντηση ο Δήμαρχος Κω θα ενημερώσει για τις δράσεις και πρωτοβουλίες του Δήμου και θα συζητηθούν όλα τα θέματα κοινού ενδιαφέροντος που αφορούν στην καλή λειτουργία του νησιού μας στην τουριστική περίοδο.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ