Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Κατερίνα Γαβαλά: Με χαρά παρακολούθησα την βράβευση των Καρπαθίων μαθητών της Ρόδου

Με έντονο το άρωμα της Καρπάθικης φιλοξενίας πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Παγκαρπαθιακου Συλλόγου Ρόδου στο οποίο είχα την τιμή να απευθύνω χαιρετισμό!
Με χαρά παρακολούθησα την βράβευση των Καρπαθίων μαθητών της Ρόδου, για τις εξαιρετικά εντυπωσιακές επιδόσεις τους! Βέβαια δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από νησιώτες που έχουν αποδείξει διαχρονικά την αξία τους τόσο εντός όσο και εκτός Ελληνικών συνόρων!
Συγχαρητήρια στην κ. Ειρηνη Γιαννούστα, τις συνεργάτιδες και τους συνεργάτες της, για την επιτυχημένη διοργάνωση μια ξεχωριστής βραδιάς.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ