Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Διάκριση για μαθήτριες από Ιαλυσό και Σύμη σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας

Διάκριση για μαθήτριες από Ιαλυσό και Σύμη στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας

Μια σπουδαία και τιμητική διάκριση σε πανελλήνιο επίπεδο πέτυχαν δύο μαθήτριες της Β΄ Λυκείου, από το Γενικό Λύκειο Ιαλυσού και το Πανορμίτειο Γυμνάσιο – Λύκειο Σύμης.

Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ) ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Μαθητικής Δημιουργίας με τίτλο «Ηγέτες Ακεραιότητας – οι νέοι συζητούν για τη διαφθορά και τους τρόπους αντιμετώπισής της».

Τα δοκίμια της Αγλαΐας Μουσούρη του Κωνσταντίνου και της Ειρήνης, μαθήτριας της Β΄ τάξης του ΓΕΛ Ιαλυσού, καθώς και της Δήμητρας Ζουρούδη από το Πανορμίτειο Γυμνάσιο – Λύκειο Σύμης, ξεχώρισαν ανάμεσα στα 20 καλύτερα της Ελλάδας, εξασφαλίζοντας την πρόκρισή τους στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, παρουσία διακεκριμένων μελών της επιτροπής αξιολόγησης.

Η επιτυχία των δύο μαθητριών αποτελεί αναγνώριση της προσπάθειας, του ήθους και της ευαισθησίας που επέδειξαν στην προσέγγιση ενός τόσο σημαντικού κοινωνικού θέματος, όπως η διαφθορά και η προαγωγή της ακεραιότητας στη σύγχρονη κοινωνία.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ