Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Διακομιδή 66χρονου Ασθενούς από τη Νίσυρο στην Κω με Μέριμνα του Λιμενικού

Με τον συντονισμό του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής πραγματοποιήθηκε η ασφαλής μεταφορά 66χρονου ασθενούς, ο οποίος έχρηζε άμεσης ιατρικής φροντίδας.

Η διακομιδή έγινε από το λιμάνι της Νισύρου προς το λιμάνι της Κω, με το επιβατηγό–τουριστικό σκάφος «ΑΝΤΩΝΙΟΣ» Ν.ΚΩ. 40. Ο ασθενής παραδόθηκε στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές για την περαιτέρω περίθαλψή του.

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ