Εχθές το απόγευμα μέλος της συντακτικής μας ομάδας παρακολούθησε το Περιφερειακό Συμβούλιο. Ο κ. Λυριστής έκανε μια αποτυχημένη τοποθέτηση η οποία δέχτηκε την κριτική του Περιφερειάρχή κ. Γιώργου Χατζημάρκου.Ο ίδιος βγήκε σήμερα που αλλού; στην με πολύ κακό ήχο εκπομπή του κολλητού του κ. Μαρτίνη να μας πει ότι με τον τρόπο που τέθηκε το ζήτημα από τον Περιφερειάρχη κ. Γιώργο Χατζημάρκο δεν ήταν δυνατόν να μην δηλώσεις υπέρ των αυθαιρέτων.
Μόνο που εδώ έκανε πολιτική κολοτούμπα. Ρωτηθήκατε κύριε Λυριστή αν όντως ο αρχηγός σας δήλωσε αν τελικά έχει ή δεν έχει ευθύνη η Περιφέρεια για τα αυθαίρετα. Εσείς απαντήσατε όπως περίπου ο κ. Αλέξης Τσίπρας κάποτε που πήρε το ναι και το όχι και άλλαζε την σημασία τους.
Με πολιτική από τα lidl δεν πάει ο τόπος μπροστά.
Και επιτέλους κουράσατε και τον δημοσιογραφικό κόσμο αλλά και τους πολίτες με τις παρερμηνείες σας.