Από το 1949, ενημέρωση με αξιοπιστία

Αιχμηρή ανακοίνωση του Νίκου Γερονικόλα κατά Καμπουράκη και Κολιάδη:

Νέα πολιτική αντιπαράθεση ξέσπασε στον Δήμο Ρόδου, με τον γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου και επικεφαλής δημοτικής παράταξης, Νικόλαο Γερονικόλα, να εξαπολύει σφοδρή επίθεση κατά του προέδρου της ΔΕΡΜΑΕ, Αντώνη Καμπουράκη, αλλά και του δημάρχου Ρόδου, Αλέξανδρου Κολιάδη.

Σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για πολιτική σύμπλευση των δύο πλευρών, υποστηρίζοντας ότι στόχος τους είναι ο έλεγχος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΡΜΑΕ και η αποφυγή ελέγχου των πεπραγμένων τους.

Παράλληλα, κατηγορεί τον κ. Καμπουράκη για «θεαματική κωλοτούμπα», αναφερόμενος στις σχέσεις του με τον δήμαρχο, ενώ αφήνει αιχμές και για πρόσωπα που, όπως υποστηρίζει, άλλαξαν στάση το τελευταίο διάστημα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Νικόλαου Γερονικόλα:

«Πολύ φλύαρη η ανακοίνωσή σας κ. Καμπουράκη, χωρίς επί της ουσίας να λέτε τίποτα. Και τι να πείτε άλλωστε; Πώς να δικαιολογήσετε τον εναγκαλισμό σας με τον μέχρι πρότινος υβριστή σας, τον άνθρωπο που σας διέσυρε με πρωτοφανή τρόπο και χαρακτηρισμούς στο δημοτικό συμβούλιο και μάλιστα σε live μετάδοση; Είναι φανερό ότι “τα βρήκατε”. Μαζί προσπαθείτε να ελέγξετε το ΔΣ της ΔΕΡΜΑΕ. Και το κάνετε για να αποφύγετε τον έλεγχο. Προφανώς έχετε πολλά να κρύψετε! Και οι δύο. Τι έχετε να κρύψετε κ. Καμπουράκη; Τι έχετε να κρύψετε κ. Κολιάδη; Τι φοβάστε τόσο πολύ και ξαφνικά… αγαπηθήκατε;

Αν κ. Καμπουράκη νομίζετε ότι με μακροσκελείς και σοβαροφανείς ανακοινώσεις ξεγελάτε τους πολίτες της Ρόδου, σας πληροφορώ ότι πλανάσθε πλάνην οικτράν. Κανέναν δεν πείθετε πια για τις δήθεν αγαθές προθέσεις σας “για το καλό της Ρόδου μας”, όπως τόσο συχνά σας αρέσει να επαναλαμβάνετε, σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσετε την άτακτη υποχώρησή σας. Κανέναν δεν πείθετε. Αντιθέτως, ο κόσμος γελάει μαζί σας για την τόσο θεαματική κωλοτούμπα. Θα την ζήλευαν και ακροβάτες ολκής! Κάντε μια βόλτα στα καφενεία, ακούστε τον κόσμο και θα το διαπιστώσετε! Μην θεωρείτε τους δημότες ανόητους.

Μάλλον έχετε ξεχάσει ότι στην πολιτική όπως και στη ζωή, υπάρχει και η αξιοπρέπεια. Προφανέστατα, όχι για όλους. Και κάτι τελευταίο για τα εξαπτέρυγά σας, που διαπιστώνω ότι μετά από καιρό βγήκανε από την κρυψώνα τους. Φαίνεται πως δεν πάθατε μόνο εσείς κ. Καμπουράκη αμνησία για τον δημόσιο διασυρμό σας. Βλέπω ότι και άλλοι σπεύδουν να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας. Ξέχασαν τον δικό τους εξευτελισμό, αυτόν που υπέστησαν από εκείνους που σήμερα δημοσίως γλείφουν με τόση δουλοπρέπεια. Τι μεταλλάξεις είναι αυτές; Συνεχίστε έτσι! Έχει και πιο κάτω! Καλή Κυριακή!»

Νικόλαος Ι. Γερονικόλας
Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου Ρόδου
Επικεφαλής Συνδυασμού

Πηγη: rodiaki

Διαβάστε ακόμη

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ