Η Κοινότητα Γενναδίου εισηγείται την απονομή τιμητικών διακρίσεων σε τρεις προσωπικότητες για τη συμβολή τους στην αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στη Νότια Ρόδο
Στο Δημοτικό Συμβούλιο Ρόδου αναμένεται να συζητηθεί εισήγηση της Δημοτικής Κοινότητας Γενναδίου για την απονομή τιμητικής διάκρισης στον διοικητή της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου κ. Χρήστο Ροϊλό, στον πρόεδρο του Ιδρύματος Ευγενίδου κ. Λεωνίδα Δημητριάδη Ευγενίδη και στον υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη, ως αναγνώριση της καθοριστικής συμβολής τους στη δημιουργία και ενίσχυση των δομών υγείας στη Νότια Ρόδο.
Η πρωτοβουλία της Κοινότητας Γενναδίου έρχεται να επισφραγίσει μια μακρά διαδικασία που ξεκίνησε πριν από χρόνια και οδήγησε τελικά στη λειτουργική αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στην ευρύτερη περιοχή. Όπως επισημαίνεται, πρόκειται για ένα έργο που για μεγάλο χρονικό διάστημα παρέμενε σε εκκρεμότητα, μέχρι να δρομολογηθούν οι απαραίτητες παρεμβάσεις και να υλοποιηθούν κρίσιμες αποφάσεις.
Η εξέλιξη της υπόθεσης συνδέεται με σειρά θεσμικών πρωτοβουλιών και συνεργασιών μεταξύ τοπικών αρχών και κρατικών φορέων, οι οποίες ξεκίνησαν εκ νέου από το 2019 και εντάθηκαν τα επόμενα χρόνια. Μέσα από διαβουλεύσεις και συντονισμένες ενέργειες τέθηκε ως προτεραιότητα η αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στη Νότια Ρόδο και η ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας.
Καθοριστικό ρόλο στην πορεία αυτή είχε η κινητοποίηση της Κοινότητας Γενναδίου και των όμορων περιοχών, καθώς και η θεσμική υποστήριξη από τον Δήμο Ρόδου και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, που συνέβαλαν στη διαμόρφωση ενός κοινού πλαισίου διεκδίκησης και υλοποίησης των σχετικών παρεμβάσεων.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη συμβολή της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου, η οποία προχώρησε σε ενίσχυση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού της περιοχής, καθώς και στη συνεργασία με το Ίδρυμα Ευγενίδου, που ανταποκρίθηκε σε ανάγκες ενίσχυσης του υγειονομικού εξοπλισμού μέσω δωρεών.
Παράλληλα, σημαντική υπήρξε η θεσμική συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, το οποίο ενέκρινε και υποστήριξε παρεμβάσεις για την ενίσχυση της πρωτοβάθμιας υγειονομικής φροντίδας και τη βελτίωση των υποδομών στην περιοχή.
Σύμφωνα με την απόφαση της Κοινότητας Γενναδίου, η απονομή τιμητικών διακρίσεων προτείνεται ως ένδειξη αναγνώρισης της συμβολής των τριών προσώπων στην αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας και στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων της Νότιας Ρόδου.
Η εισήγηση θα εξεταστεί από τα αρμόδια όργανα του Δήμου Ρόδου, τα οποία θα λάβουν και την τελική απόφαση.
Πηγή:www.dimokratiki.gr