Από 1η Μαΐου έως 31 Αυγούστου δε θα απαιτείται πιστοποιητικό εμβολιασμού και νόσησης για την είσοδο σε λιανεμπόριο και εστίαση και καταργούνται οι σχετικοί έλεγχοι, όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, παρουσιάζοντας τον «οδικό χάρτη» για τη χαλάρωση των μέτρων.
Το μέτρο θα επανεξεταστεί στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Σε ό,τι αφορά στη χρήση μάσκας στους εσωτερικούς χώρους παραμένει υποχρεωτική έως τις 31 Μαΐου και από 1η Ιουνίου αίρεται η υποχρέωσή της.
Ταυτόχρονα, από 1η Μαΐου, ουσιαστικά βέβαια από τις 3 Μαΐου, οπότε και αρχίζουν τα μαθήματα μετά το Πάσχα, θα σταματήσουν τα σελφ τεστ στα σχολεία και θα παραμείνει υποχρεωτικό μόνο ένα rapid τεστ την εβδομάδα για την πρόσβαση ανεμβολίαστων εργαζομένων στους χώρους εργασίας
Σχετικά με τον εορτασμό του Πάσχα τόνισε ότι θα γίνει με τα υπάρχοντα μέτρα.
Όπως είπε ο υπουργός Υγείας, από τις 15 Απριλίου αναστέλλεται το πρόστιμο των 100 ευρώ για τους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών.
Τέλος, υπογράμμισε ότι όλα τα μέτρα θα επανεξεταστούν από την 1η Σεπτεμβρίου.